niedziela, 15 maja 2011

Sunday.

Witam:)
Dziś u mnie było chłodniej, od rana padało ale jak widać na zdjęciach popołudniu było calkiem ładnie:)Niedziele spędziłam bardzo przyjemnie.

Hi:)
Today at mine was cooler in the morning it was raining but as you can see photos of the afternoon was quite nice:) I spent a very pleasant Sunday.


Ubrana jestem w marynarkę z Internacionale. Bardzą ją lubię za oryginalny krój. Lniane, krótkie spodenki pochodzą z Primarka, rajstopy są z Monsoon.
I'm dressed in a jacket from Internacionale. Fits like it for the original cut. Linen shorts from Primark, tights are from Monsoon




Nadal proszę o głosy w konkursie "Gwarek fashion - my new passion". Jeśli chcecie oddać na mnie głos to możecie to zrobić tutaj.
Za wszystkie głosy serdecznie dziękuję:)

Continue to ask for votes in the contest "Gwarek fashion - my new passion. " If you want to cast my vote then you can do here .

For all the voices I thank you:)

Yours;
Agata

Pozdrawiam;
Agata


29 komentarzy:

  1. Świetnie! Uwielbiam niekonwencjonalne połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw,swietne rajstopy!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. skad jest ta cudowna torebka ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie i na pewno bardzo oryginalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez dzis troszke chlodno rano ;/ a teraz nawet ok :) ej serio ubralabym sie chetnie tak jak Ty dzis! a torebkaa mniiiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się marynarka. :) A dzięki rajtuzom rzucałaś się pewnie wszystkim w oczy.;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Sofismatos Torebka pochodzi z Primarka, kupiłam ją rok temu:)
    Agnee Tak troszkę zwracałam na siebie uwagę:)
    Dziękuje ślicznie za wszystkie komentarze i miłe słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa torebka. Zapraszam do siebie http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Ci bardzo!
    Świetnie wyglądasz!Bardzo udane stylizacje na blogu!Podoba mi się:)

    Pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  10. nice little bag!
    x
    www.lechevrenoir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cute jacket!! xo

    www.lovelywanderlust.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute outfit!
    Xxx

    www.nathalie-loveforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing outfit!
    Looooove your blog, really inspiring!
    Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor paznokci. Bardzo ciekawy look Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja! po prostu umarłam! :D


    zapraszam do mnie:*
    sledze juz Twego bloga!

    Zapraszam do polubienia na fb http://www.facebook.com/pages/Lady-Joannade-Fashion/127087060700971/

    OdpowiedzUsuń
  16. i love your bag! where's it from?
    xxx
    CLARA

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this outfit! the jacket is so cool! love your blog!! im glad you're writing in english!
    hugs from norway
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cute I love the blue top!

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    OdpowiedzUsuń
  19. mi sie wydawalo, ze torebki sa takie same, ale rzeczywiscie troche sie roznia, jeszcze raz podkrelam, super ten look, troche taki militarny, ja tez mam taki jeden w swoich stylizacjach, podobny, ale kurała ma kolor czarny i spodnie tez

    OdpowiedzUsuń
  20. great jacket and outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  21. this is a fantastic outfit! looks great - and very cool tights

    -Winnie
    http://winniereally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna marynarka!!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem na nie. zabawa modą wymaga olbrzymiego WYCZUCIA i tu go moim zdaniem zabrakło. nic do siebie nie pasuje!
    btw - mam wrażenie, że większość komentujących to blogerki zachwalające się nawzajem i jednocześnie reklamujące swój własny blog- to jest koszmarne! i nie ma nic wspólnego z oceną outfitu.
    moja rada: miej do tych ocen dystans - mogą wprowadzać w błąd odnośnie stylizacji
    tak jest niestety tym razem:(
    nie mysl, że to złośliwość, ale ten zestaw to jakiś koszmar

    OdpowiedzUsuń
  24. Great style , love the color tights ! nice combiantion of the shorts and awesome jacket !

    OdpowiedzUsuń