środa, 8 czerwca 2011

Fashion; long skirt made of linen.

Spódnica, którą mam na sobie, przeleżała w szafie cały rok. Dopiero wczoraj odkryłam ją na nowo. I stwierdziłam, że nie jest taka zła. Jest uszyta z lnu, który uwielbiam. Nie jest w niej gorąco, mimo, że ma długość prawie do ziemi. Bluzka natomiast urzekła mnie swoim kolorem.

The skirt, which I wear lay in the closet all year long. Only yesterday I found it again. I found that it is not so bad. It is made ​​of linen, which I love. It is not hot, although a length almost to the ground. Blouse captivated me with its color.








Fot. My mum

Spódnica - H&M
Bluzka - no name
Torebka - no name
Sandałki - Butik


Agata
xx


14 komentarzy:

  1. love your look always :)

    pinklemonincrystal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. love that oufit, you combined it well!
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the colors! Maxis are the best of summer, sandals are so pretty! Thanks for commenting on my blog the other day, you have a great one, see you soon!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna spódnica! Stylizacja zresztą też mi się bardzo podoba. Jest lekka, zwiewna i idealna na lato! Ach i te sandałki! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog.
    Zapraszam do mnie: powiedzszeptem.blogspot.com
    :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the color--perfectly faded!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ; ))

    zapraszam do mnie; )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny strój!
    zapr do mnie, outfit :
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    xoxo, A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit girl!

    xx

    http://lafreakchic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. material lniany wymyslil ktos madry, komu nie obce byly upaly ! spodnica jest niesamowita ! podoba mi sie to polaczenie z hipisowska bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem absolutną fanką tej torebki i bluzki!! wyglądasz swietnie - rozpuściłabym tylko włosy, są takie ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice skirt! I too like finding random pieces of clothes in my closet that I have not worn in a long time.. It looks good with the shirt.. WERK!

    All the best, Angel

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNE BUTY I TOREBKA!

    http://www.facebook.com/pages/Fashion-Passion/127087060700971 - FASION PASSION because we all love to be a little fashion victims! :)

    FASHION VICTIM
    FASHIONpassion-FBpage

    MY RECIPES

    OdpowiedzUsuń