niedziela, 9 października 2011

The last rays of the sun.

Dziś przedstawiam zestaw, który miałam na sobie w zeszłym tygodniu. Lubię takie nietypowe połączenia. Tym razem zdecydowałam się połączyć letnią, asymetryczną sukienkę w kwiaty z militarną bluzą i karmelowymi kozaczkami. Zestaw zdecydownie wygodny! Czułam się w nim bardzo dobrze. Jak Wam się podoba taki mix letnio jesienny?
Today I present a set that I wore last week. I like unusual combination. This time I decided to combine a summer, an asymmetrical dress with flowers and military blouse, with caramel boots. Kit is definitely comfortable! I fwwl in it very well. How do you like the mix of summer and autumn?












Fot. My mum
| Sukienka - H&M | Bluza, Kozaczki, Torebka - Primark | Kolczyki - Reserved | Okulary - Portobello Market| 

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie miksy:). Bardzo mi się podoba i świetna jest tak sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A i ciekawa jestem, jak wygląda jej góra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aa torebka jest świetna!!

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne polaczenie lekkosci kiecki i takiej bluzki. No i te kozaki. bardzo fajany set :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne proste kozaki, super wygladają do zwiewnej spódnicy/sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wykorzystałaś tę sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń