czwartek, 16 lutego 2012

Caramel

Witajcie, Dziś mała zapowiedź kolejnego posta. Typowo jesienna stylizacja, na którą z przyjemnością patrze. U mnie za oknem pada śnieg i jest pięknie! Jednak myśl o rannym odkopywaniu auta spod grubej warstwy śniegu troche zmienia moje nastawienie do zimy, którą zawsze lubiłam. Oficjalnie stweirdzam: zima jest piękna, jednak uciążliwa! A czy Wy też macie takie trudności ?
Zapraszam Was również tutaj, a tym samym dziękuję :) Szczegóły mojego stroju i więcej zdjęć już w następnym poście:)

Fot. Greg

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, śliczna sukienka ;] (sweterek? tunika?)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo łądne buty w jeździeckim stylu!

    pozdrawiamy
    www.lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taką stonowana koloryzację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko razem wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest mega <3

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten sweterek <3

    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkopywanie samochodu to nic przy nie działającym akumulatorze :)

    OdpowiedzUsuń