czwartek, 29 września 2011

Purple checkered.

Witajcie:) Uwielbiam słoneczne, jesienne dni! Uwielbiam również to jak wszystko się układa tak jak chcę, a marzenia zaczynają się spełniać. Bardzo lubię, jak spełnia się coś na co czekałam bardzo długo. I wtedy na nowo widzę sens... Kocham to uczucie, i lekkie poddenerwowanie na myśl o nadchodzących dniach. Będzie się działo. Ale do rzeczy, zdjęcia pochodzą z wyjazdu do Londynu. Mam na sobie wygodną, flanelową koszulę, jeansy i dużą, pojemną torbę. Lubię nosić takie torby, zwłaszcza na wyjazdach. Jak Wam się podoba mój strój?

Hello:) I love sunny autumn days! I also love how everything is worked out just as I want, and the dreams start coming true. I really like, when something that I was waiting for a long time sudenly comes true. And then again I see the meaning ... I love that feeling, and usually follows a light at the thought of the coming days. It's goinh to happen. But to the point, images from trip to London. I am wearing comfortable, flannel shirt, jeans and a large, roomy bag. I like to wear these bags, especially on trips. How do you like my outfit?








Fot. My G
| Koszula - Next | Spodnie - No name | Buty - Primark |Torba - Next |

8 komentarzy:

  1. Okulary- są boskie <3 fajnie wyglądassz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się dół tej stylizacji :) jeansy połączone z lakierowanymi jazzówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra wyglądasz, uwielbiam takie butki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam koszule w kratkę, proste rozwiązanie, wygodne, luźne, efektowne sama często ubieram i wiem że się sprawdza, w tej stylizacji też:)

    OdpowiedzUsuń